niedziela, 30 października 2016

Halloween w parku Disneyland Paris



Witajcie!

Dziś mamy Halloween, czyli amerykański zwyczaj związany z maskaradą. Park Disneyland, jako firma wywodząca się właśnie w Ameryki, nie może przejść obojętnie obok tej daty. Tak więc, już od końca września można było zauważyć tu wszechobecne dekoracje nawiązujące do tego zwyczaju.

Poniżej mam dla Was kilka smaczków w postaci zdjęć i video znalezionych sieci.W przeciwieństwie do zdjęć, nagrania nie są moje bo szczerze mówiąc nie miałam ochoty, w dniu wolnym od pracy, spędzić całego popołudnia na wyczekiwaniu na każdy spektakl ... Rozumiecie, prawda? ;)

Wiosną dodałam też post o Magicznej Wielkanocy w Disneylandzie, widzieliście?:)

Fotorelacje zaczynamy od głównej ulicy parku Main Street, która wita Nas zaraz po przekroczeniu bramek wejściowych.


Figurki przyjaznych duszków prowadzą nas w stronę Zamku Śpiącej Królewny.





















Na Halloween powstała również specjalna parada ( oddzielna od tej tradycyjnej o 17.30 ).










Po prawej stronie zamku na Halloween powstała specjalna "straszna konstrukcja" gdzie wszystkie złe postacie z bajek robią wielkie show!




Na YouTube macie sporo nagrań tego spektaklu:





W sklepikach można kupić rożne dyniowe gadżety.









Każdego ranka w parku można zrobić sobie zdjęcie z różnymi przyjaźniejszymi postaciami z bajek. W okresie Halloween mają one inne stroje i pomarańczowe elementy niż zwykle.









To tyle na dzisiaj, mam nadzieję,że przeniosłam Was na chwilę do innego świata. Nawet jeśli Halloween nie jest tak bardzo popularnym zwyczajem w Polsce jak w Stanach, to życzę Wam udanego wieczoru.
 A jeżeli lubicie się przebierać i malować w tym okresie, to czekam na Wasze pomysły. Pokażcie lub opiszcie w komentarzu jakie przebranie wymyśliliście na ten rok ;)