poniedziałek, 14 marca 2016

Paris, je t'aime! #1


Post z kategorii moje LOVE.





Witajcie!


Ameryki nie odkryję jeśli napiszę, że Paryż to najpiękniejsze miasto na świecie :)
Ale serio... to miasto ma coś w sobie niezwykłego!



ZAZ - "PARIS SERA TOUJOURS PARIS"



Le coup de foudre doznałam 1 września 2014r.  Był to pierwszy dzień mojej wymiany studenckiej Erasmus. Po wylądowaniu na lotnisku Beauvais, razem z kolegą z uczelni , skorzystaliśmy z oferty polskiego przewoźnika, który obiecał nas dowieźć pod wyznaczony adres.

Wszystko pięknie, ładnie i niedrogo :)  Jedziemy sobie spokojnie autostradą, dookoła pełno drzew. Aż tu naglę przed samą stolicą znikają ''zielone tunele'' i ... moim oczom ukazuje się błękitne niebo oraz przepiękna, skąpana w promieniach słońca panorama Paryża!  No i ONA. Żelazna Dama dumnie błyszcząca w samym centrum. Niesamowity widok dotychczas znany mi tylko z obrazków nagle stał się rzeczywistością!




Potem było jeszcze lepiej, romantyczniej i bardziej inspirująco. 4 i pół miesiąca pozmieniało wiele w moim życiu oraz głowie i sprawiło, że zakochałam się w Paryżu. 







Gdy latem wróciłam w te same miejsca poczułam jakbym wróciła do domu z dzieciństwa. Przywróciły one tonę cudownych wspomnień. Choć teraz nie mieszkam w samym Paryżu (co ciągle jest jednym z moich marzeń ) to na szczęście mam do niego na tyle blisko, żeby w wolnych chwilach przejechać się do centrum, pospacerować po Polach Elizejskich czy posiedzieć nad Sekwaną i obejrzeć zachód słońca. 




Każdy taki "wypad" uwieczniam sobie na kilku fotografiach, więc jeśli chcecie mogę czasem dzielić się tu z Wami moimi migawkami z Paryża ;)







Et voilà! To tyle na dziś. Też macie fioła na punkcie Paryża i wszystkiego co paryskie? :) 


Bisous,

J.




PS Wkrótce pojawi się post o mojej pracy w Disneyland Paris ;)